۱۹ فروردین ۱۳۸۵

تب

تب كه نكردي ؟
هذيان كه نگفتي؟
مرا كه به نام نخواندي؟
.
!رسوايمان كردي جانم

۸ نظر:

zanyar گفت...

be lahaze tafakory ba in sheret moshkel daram.(baz ham jesaratan!!) ke oon ham ehtemalan bar migarde be tafavoti ke dar tarife rosvay darim. dar zemn...baz aval!!

حامد گفت...

خاطرخواهیه دیگه .تموم جون آدم رو می مکه.

ناشناس گفت...

من درست نفهمیدم مگر اشتباه /خطائی از من رفته است؟؟؟
رفتم پیام شمارا پاک کردم نگران شدم
...لطفا یک پیامکه بدانم

کافش بیهقی گفت...

اینگونه می بارد این بهار که گفتی جهان را یکسر سیل بخواهد برد

pardis گفت...

salam baharam

sherhat 1 juri dele adam ro khenjul mikeshe!

بدير خان گفت...

من به بهروز وثوقي راي دادم تو به آل پاچينو

ناشناس گفت...

Keep up the good work gay rights mississippi 1962 cadillac coupe de ville Dropship whistler 1765 radar detectors Pussy 2 pussy lesbians Lez dildo helping hands book scholarship florida Model pre pissing thumbnail Tv chic Porsche 968 fog light Hardcore throat fuck gay male lover galleries Holmes tower humidifier Carmichael ca adventure zone Milf hunter - ava

ناشناس گفت...

Very cool design! Useful information. Go on! »