۹ اردیبهشت ۱۳۸۹

برجستگی

نواحی خاصی از بدن مردان در اوقات خاصی برجسته می شود اغلب هم نابهنگام و بی موقع.
البته هر دوی آنها در مواجهه با زنان پیش می آید. اگر در موضع پایین تنه باشد که هیچ. در این مقال نمیگنجد. ولی دومی که به رگ گردن موسوم است گریبان گیر اکثر ما شده.
 آقایان محترم !
اگر بنده حقیرعینهو  آبجی جنابعالی می باشم که از عیان شدن ک و ن و کپل من رگ برجسته می شوید انتظار دارم اگر از همجنسان شما صبح علی الطلوع جلو چشم شما ترمز زد کمثلهو یک برادر آن آدم را سر جایش بنشانید. اگر همچین کاری نمیکنید و آنجا مثل یک آدم روشنفکر اجازه میدهید بنده خودم از حق و حقوقم دفاع کنم و جواب متجاوز را بدهم لطفا الان هم خفه خون بگیرید .
زیاده جسارت است.

پی نوشت: من عصبانیم.
پی نوشت 2: من دردم هم آمده
پی نوشت 3: من گریه هم کرده ام



۱ نظر:

Ramin گفت...

من زیاد اهل نظر دادن نیستم ولی چون ازم خواسته شده می دم. اولا به نظر بنده گذشت اون زمونا که مردا یه جاهاییشون باد می کرد واسه زنا . حد اقل می تونم بگم که من یه دونه که اینجوریم . البته تو اون مورد اول که در این مقال نگنجید چرا. ولی اون مورد دوم نه اصلا. من رو خواهرمم تعصب ندارم چه برسه به اینکه یه پسری بخواد یه دختریو سوار کنه !!! خوب اگه دلش خواست سوار میشه اگرم نخواست نمیشه دیکه . به من چه اصلا ؟؟!!
این از این نظر . ولی از اون نظر باید بگم که متن اعتراضی جالبی بود . ولی یه مقدار از نظر مفهومی همونطور که گفتم نخ نما شده بود .