۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹

شعور مخاطب را یه سخره نگیرآقای جوزانی

گاف اول را که درباره راه آهن شمال دادی گفتم بی خیال اینقدر تا اینجای در چشم باد خوب بوده که حالا این را پیراهن عثمان نکنم. 
ولی دیشب بدجور مرا نا امید کردی!
وقتی تلویزیون خانه ما در هفته فقط یک ساعت و آن هم برای در چشم باد روشن می شود انتظار دارم لااقل کمی فقط کمی به من به عنوان مخاطب احترام بگذاری و اینقدر سوتی های گنده ندهی!
مقنعه سفید برای بچه مدرسه ای ها از سال 1371 اجرا شد و یک سال قبل هم به صورت آزمایشی البته در سه مقطع اول و دوم و سوم. آن سالی که شما نشان دادی سال مقنعه های سیاه چانه دار بود.
آن سالها کسی شال صورتی سر نمیکرد آقا ! آن سالها سالهای روسری های مجاهدیی بود که با گره کراواتی زیر گردن سفت میشد.
اصلا اعصاب ندارم بی خیال . از تلویزیون ایران چه انتظاراتی دارم.

۲ نظر:

بهناز گفت...

بهار نارنج جانم! وبلاگت جان گرفته تازگی ها... یعنی از کافه گودو به بعد
راستش من این قسمت در چشم باد را نتوانستم ببینم ولی حتما همان جوری ست که تو می گویی. . .

ناشناس گفت...

اینو می نویسم فقط واسه شمایی که این قدر دقیق هستی
من متولد 1357 و وقتی من کلاس پنجم دبستان رفتم تو مدسه مون مقنعه ها سفید شد درست سال تحصیلی 68-69 بود