۱۱ دی ۱۳۹۱

هاله لویا

از دو هفته پیش سال نو مبارک ها شروع شده. به  خاطر شباهت دماغ آریایی به  دماغ یهودی تبریک ها از جشن هانوکا شروع شد. بعدش 25 دسامبر و حالا شب سال نو!
هر بار با لبخندی تشکر میکردم و بعد سخنرای طولانی در باب اینکه این سال نو ما نیست و ما آغاز بهار را جشن میگیریم و اصولا شروع زمستان همچین چیز دندانگیری هم برای جشن گرفتن ندارد و اینکه این یک جشن وابسته به مذهب است و انگار مثلا داری عید غدیر را به من تبریک میگویی!
کلا زاییدن یک باکره در 2000 و خورده ای سال قبل انقدر عجیب نیست که برایش سالگرد هم بگیرم! 
امشب وقتی برای جشن سال نو دعوت شدم به یک مهمانی همراه با نوشیدنی و حرکات موزون تصمیم گرفتم از این به بعد کریسمس را هم به لیست جشنهایم اضافه کنم! 
فکر کنم  به خاطر  30 سال محرم و صفر  جیسز و پدرش یک مقدار آب شنگولی به من بدهکار هستند!
انگار 6 ژانویه هم روایت تولد از نظر اهل سنتشان است! 
هاله لویا!

هیچ نظری موجود نیست: